Selasa, 29 September 2009

Sahabat kamu berasa hampa kerana tidak terpilih untuk mengikuti satu lawatan sambil belajar ke luar negeri yang dianjurkan oleh sekolahnya.

Hisham Bin Jamal
234 Jalan Naga Sari
Singapura 288874
1hb Ogos 2004

Menemui sahabatku Syarif
di Jalan Lembah Bedok
dengan selamatnya

Saudara

Saya diberitahu bahawa saudara sedang berasa hampa kerana tidak terpilih untuk mengikuti satu lawatan sambil belajar ke luar negeri. Saya harap saudara tidak akan berasa kecil hati sebaliknya saudara harus menjalani kehidupan seperti biasa. Perasaan sedih tidak akan berkekalan kerana ia akan surut dengan ombak hidup. Dalam hidup kita, adakalanya kita menemui kesedihan dan tentunya ada masa juga kita berasa gembira. Fikirlah masa-masa gembiramu dan jangan biarkan kesedihan itu berpanjangan.

Pada hujung minggu ini, keluarga saya telah bercadang untuk pergi ke Pulau Langkawi untuk bercuti . Saya ingin mengajak saudara pergi bersama pada cuti ini supaya dapat merehatkan minda saudara dan melupakan segala kenangan pahit. Saudara boleh pergi? Cepat-cepat hubungi saya.

Pulau Langkawi merupakan sebuah pulau yang indah dengan pasir pantai yang bersih lagi putih serta laut yang biru dan jernih. Saudara boleh lupakan segala kesibukan di Singapura apabila berada di sini. Tempat ini memang ada keajaibannya yang tidak tercari di Singapura. Mungkin saya boleh berenang di dalam air laut yang kebiru-biruan bersama saudara.

Sudah masanya untuk saya beredar kerana emak memanggil saya. Saya akan menanti balasan surat saudara sama ada hendak mengikuti keluarga saya ke Langkawi atau tidak . Tolong sampaikan salam saya kepada Siti, Pak Din dan Mak Peah. Semoga mereka sihat walafiat. Jumpa lagi!

Sahabat setiamu
SHAM

Dibuat Dengan Kerjasama
Sharifah Athirah 4N1 & Mohd.Tajuddin 4N2 & Mohd.Hafiz 2N2 & Md.Danial 2N1

Tiada ulasan: